Menu
RSS

banner ILCD 4

La Vila, notícies de Cambrils, Salou i Vila-seca

  • Escrit per Diari La Vila. notícies de Cambrils, Salou i Vila-seca

Captura de pantalla 2015-02-25 a las 12.29.54

Benvolgut client,

Després d'haver celebrat el nostre desè aniversari, a La Vila engeguem l'any 2015 amb la intenció de multiplicar la nostra presència a la Costa Daurada. És per això que a partir del mes de febrer, la nostra capçalera recuperarà la periodicitat setmanal, tal com va ser concebuda fa ja més de deu anys.

Avui, podem anunciar aquest important canvi per al panorama mediàtic de Cambrils, Salou i Vila-seca gràcies al suport dels nostres lectors, reflectit en les dades que ofereix periòdicament l'Estudi General de Mitjans (EGM), i després de diversos anys de resistència davant la crisi econòmica.

L'augment del volum informatiu durant 2014 en el nostre àmbit de difusió i les perspectives de mantenir aquesta tendència en aquest 2015 ens ha empès a reconvertir-nos en setmanari, mantenint el caràcter i la dedicació de La Vila de sempre. El nostre objectiu, poder oferir cada quinze dies de forma gratuïta als nostres lectors tota la informació dels seus municipis des d'un punt de vista local i proper, plural i dinàmic. Aprofitant la major difusió que aconseguirem en els propers mesos i l'augment de la presència dels nostres anunciants, ens posem a la seva disposició per si volen embarcar-se al costat de nosaltres en aquesta nova etapa.

Característiques La Vila impresa: 
Es tracta d'un mitjà en format tabloide 290 x 390,  d'edició setmanal, amb una tirada de 36.000 exemplars al mes. En aquest sentit, cal destacar, l'augment progressiu d'audiència durant la temporada turística ja que essent conscients de la realitat social de la nostra àrea d'influència, durant els mesos d'estiu molts dels nostres reportatges són articulats en castellà, conseqüència que ens permet captar l'atenció, especialment, del turista de segona residència. Un turista que agafa La Vila per assabentar-se d'allò que esdevé a la seva població d'estiueig. Podeu accedir a l'hemeroteca per conèixer de primera mà l'estructura, disseny, maquetació i contungut de La Vila.
 
Distribució
La distribució de La Vila es divideix en dues tasques, per un costat la distribució en expenedors situats en llocs estratègics on el pas de vianants o visitants és important (en aquests moments podem comptabilitzar prop de 50 expenedors entre els tres municipis); i per una altra banda es realitza una distribució amb molta cura, i de manera manual, als establiments més concorreguts de les poblacions. Així garantim l'èxit d'una màxima difusió.
 
Presència digital
La Vila ha renovat completament al 2014 la seva edició digital, lavila.cat, per tal d'oferir una eina innovadora, tant estètica com informativament, i alhora integrar les funcions de les xarxes socials, potenciar el fluxe de notícies i obrir una finestra a noves plataformes i formats. Es tracta d'un portal informatiu i participatiu que permet seguir l'actualitat diària de Cambrils, Salou i Vila-seca, així com consultar l'hemeroteca de les edicions publicades en paper. Pel que fa a les xarxes socials, La Vila gaudeix d'una destacada presència als principals mitjans, Facebook i Twitter, amb una audiència que supera els 4.000 seguidors i un creixement sostingut d'usuaris que multiplica la petjada digital de La Vila i permet arribar a un nou ventall de lectors.
 

Apreciado cliente:
Después de la celebración de nuestro décimo aniversario, en La Vila arrancamos el año 2015 con la intención de multiplicar nuestra presencia en la Costa Daurada. Es por ello que a partir del mes de febrero, nuestra cabecera recuperará la periodicidad semanal, tal y como fue concebida hace ya más de diez años.

Hoy, podemos anunciar este importante cambio para el panorama mediático de Cambrils, Salou y Vila-seca gracias al apoyo de nuestros lectores, reflejado en los datos que ofrece periódicamente el Estudio General de Medios (EGM), y tras varios años de resistencia ante la crisis económica.

El aumento del volumen informativo durante 2014 en nuestro ámbito de difusión y las perspectivas de mantener esta tendencia en este 2015 nos ha empujado a reconvertirnos en semanario, manteniendo el carácter y la dedicación de La Vila de siempre. Nuestro objetivo, poder ofrecer cada siete días de forma gratuita a nuestros lectores toda la información de sus municipios desde un punto de vista local y cercano, plural y dinámico. Aprovechando la mayor difusión que alcanzaremos en los próximos meses y el aumento de la presencia de nuestros anunciantes, nos ponemos a su disposición por si quieren embarcarse junto a nosotros en esta nueva etapa.

Características:
Se trata de un medio en formato tabloide de edición semanal, con una tirada media de 36.000 ejemplares al mes. En este sentido, cabe destacar, el aumento progresivo de audiencia durante la temporada turística ya que siendo conscientes de la realidad social de nuestra área de influencia, durante los meses de verano muchos de nuestros reportajes son articulados en castellano, consecuencia que nos permite captar la atención, especialmente, del turista de segunda residencia. Un turista que lee La Vila para informarse de aquello que acontece en su población de veraneo.

Puede acceder a la hemeroteca para conocer de primera mano la estructura, diseño, maquetación y contenido de La Vila.

Distribución:
La distribución de La Vila se divide en dos tareas, por un lado la distribución mediante expendedores situados en lugares estratégicos donde el paso de peatones o visitantes es exponencial (en estos momentos podemos contabilizar cerca de 50 expendedores entre los tres municipios); y por otro lado se realiza una distribución con mucho cuidado, y de manera manual, en los establecimientos más concurridos de las poblaciones. Así garantizamos el éxito de una máxima difusión.

Presencia digital:
La Vila ha renovado completamente en 2014 su edición digital, lavila.cat, para ofrecer una herramienta innovadora, tanto estética como informativamente, al tiempo que para integrar las funciones de las redes sociales, potenciar el flujo de noticias y abrir una ventana a nuevas plataformas y formatos. Se trata de un portal informativo y participativo que permite seguir la actualidad diaria de Cambrils, Salou y Vila-seca, así como consultar la hemeroteca de las ediciones publicadas en papel. En cuanto a las redes sociales, La Vila goza de una destacada presencia en los principales medios, Facebook y Twitter, con una audiencia que supera los 4.000 seguidores y un crecimiento sostenido de usuarios que multiplica la huella digital de La Vila y permite llegar a un nuevo abanico de lectores.

Blog

DYGICOM Diseño web